Opinia Timisoarei : Soferi furiosi…

    75
    0
    DISTRIBUIȚI
    Raspandeste cu incredere
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  

    Soferi furiosi pe semafoarele care incurca circulatia, aveti putintica rabdare! Ultima informare a Primariei Timisoara!

    Autor: Anonim

    TIMISOARA. Dupa ce soferii din Timisoara si-au exprimat nemultumirea in privinta punerii in functiune a unora dintre semafoarele instalate in oras, care nu fac altceva decat sa dea traficul peste cap, Primaria le trimite o informare, menita sa-i… linisteasca.

    De ras sau de plans? Cum se ‘incaleca’ semafoarele cu indicatoarele rutiere la Timisoara!

    Nicolae Robu, trimis sa caute pokemoni in intersectiile din Timisoara!

    Sistemul integrat de control si management al traficului este un sistem complex format din 3 subsisteme: subsistemul de control al traficului, subsistemul de monitorizare  a traficului si subsistemul de detectare a trecerii pe rosu, respectiv masurarea vitezelor in anumite sectiuni ale retelei. Acest lucru implica cerinta ca montarea componentelor sistemului integrat sa fie realizata simultan.

    Procesul de implementare a sistemului comporta 5 faze: montarea echipamentelor la Centrul de Comanda si Control; montarea instalatiilor in teren; configurarea sistemului pentru functionalitatile pentru care a fost prevazut; testarea functionarii componentelor; punerea in functiune a sistemului.

    La ora actuala, sistemul se afla in faza reglarilor pentru functionarea in modul de lucru local coordonat (comunicarea intre controlerele locale). in aceasta faza se realizeaza setarile necesare pentru sincronizarea automatelor de dirijare a traficului nou instalate cu cele deja existente (care functioneaza deocamdata in modul de lucru cu timp fix), pe tronsoanele:

    – de la intersectia B-dul Take Ionescu – Str. Aurel Popovici pana la intersectia B-dul Simion Barnutiu – Str. Renasterii;
    – de la intersectia B-dul Revolutiei din 1989 – B-dul I.C. Bratianu pana la intersectia B-dul 3 August 1919 – Str. Episcop Lonovici.

    De asemenea, in faza testelor finale, se afla si intersectiile de pe B-dul 16 Decembrie 1989, Str. Joszef Preyer si B-dul Regele Carol.

    Aceste teste sunt necesare pentru asigurarea functionarii corecte a instalatiilor de semaforizare, atat nou implementate cat si existente, independent de Centrul de Comanda si Control, pe baza informatiilor obtinute de la detectoarele locale de trafic si de la butoanele pietonale (pregatirea pentru controlul complet adaptiv). In acelasi timp, in aceasta perioada se obtin si date actualizate privind volumele de trafic, date necesare in faza urmatoare, cea de integrare a axelor rutiere principale si a intersectiilor izolate in sistemul unic de management al traficului„, se arata intr-o informare a Primariei Timisoara prinvind starea de funcionalitate a sistemului de Trafic Management.

    Totodata, reprezentantii Primariei Timisoara le cere soferilor sa fie intelegatori pentru ca odata testele incheiate si sistemul functional, in Timisoara se va circula impecabil.

    Rugam conducatorii auto sa acorde intelegere privind situatia de moment, respectiv fazele de configurare si testare (obligatorii in orice implementare de sistem de control adaptiv al traficului) urmand ca la finalul implementarii, sistemul sa lucreze conform functionalitatilor prevazute: coridoare coordonate pe directiile E-V si N-S (unda verde), culoar pentru vehicule de transport marfa, prioritizarea vehiculelor de transport public si a vehiculelor pentru urgente, prevenirea si eliminarea congestiilor, etc., rezultand performante si beneficii pentru utilizatorii retelei de transport (in mod direct: reducerea timpilor de deplasare, reducerea numarului de opriri, reducerea intarzierilor la intersectii, cresterea vitezei medii de deplasare si in mod indirect: reducerea consumului de combustibil si implicit a noxelor emise)„, se mai arata in informarea primariei catre soferi.

    Deocamdata, conducatorii auto reclama faptul ca multe dintre semafoarele montate le par de-a dreptul inutile, iar cele deja functionale nu fac altceva decat sa le prelungeasca sederea in trafic, fata de vremea cand acestea nu existau.

    CITESTE SI: S-a umplut Timisoara de patrate pe asfalt! Tu stii la ce folosesc? GALERIE FOTO!

    CITESTE SI: Prima zi de Semaforisoara! Coada de masini pe Take Ionescu la teste. Semafoarele
    au mers intr-o singura intersectie! Ce probleme au aparut? GALERII FOTO!

    CITESTE SI: Dorel si semaforul! Atentie, soferi, sa nu agatati stalpii infipti in carosabil la Timisoara! GALERIE FOTO!

    ***

    Va reamintim, prin proiectul Trafic Management s-a prevazut semaforizarea a 134 de intersectii, dotarea intersectiilor cu 230 de camere video si crearea unui centru de comanda si control pentru supravegherea video si managementul traficului. Valoarea totala a proiectului este de aproximativ 44 de milioane de lei, adica aproape 10 milioane de euro, de la Uniunea Europeana venind 35 de milioane de lei.


    Raspandeste cu incredere
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here