BOMBARDIERUL LUI IGOR SIKORSKY

    0
    143
    Raspandeste cu incredere
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  

    Bombardierul lui Igor Sikorsky
    Sondajul nostru

    Foto: RIA Novosti

    Pe 26 ianuarie 1914 a avut loc zborul de testare al primului bombardier greu din lume, biplanul din lemn cu patru motoare, creat de designerul rus Igor Sikorsky. Bombardierul a fost numit Ilia Muromeţ în cinstea legendarului erou rus.

    Atunci, mulţi designeri europeni au încercat să construiască aeroplane grele. Însă, experimentele lor au eşuat. Cunoscutul inginer britanic Frederik William Lanchester a publicat un studiu în care a demonstrat că avioanele au atins limitele de mărime.

    Informaţia privind realizarea designerului rus Igor Sikorsky, în vârstă de 24 de ani, a avut efectul exploziei unei bombe. Ilia Muromeţ era de patru ori mai greu decât cele mai mari modele occidentale. Inovatorul a reuşit să pună în aplicare schema unui aeroplan cu mai multe motoare. Acest eveniment a deschis o nouă eră în istoria aviaţiei.

    Anvergura aripilor superioare ale avionului Ilia Muromeţ era de 30 de metri, iar greutatea de 5 tone. Din echipaj făceau parte de la 4 până la 7 oameni. Avionul era echipat cu 7 mitraliere de diferite modificări. Pentru lansarea bombelor cu o greutate de o jumătate de tonă a fost inventată o lansare electrică. În anii Primului Război Mondial uzina de avioane din Sankt-Petersburg a produs 60 de avioane de luptă de acest tip. Ele au format prima escadră de avioane grele de bombardament.

    La timpul său, Ilia Muromeţ a stabilit multe recorduri în ce priveşte distanţa şi durata zborurilor. Astăzi, această tradiţie este continuată de aviaţia rusă cu rază lungă. Armata aeriană este formată din aproximativ 200 de purtătoare de rachete şi avioane strategice de bombardament. În timpul patrulării fără escală deasupra Oceanelor Atlantic, Îngheţat de Nord şi Pacific, ele pot zbura câte 40 de ore cu realimentare cu combustibil în aer.

     În diferite etape ale patrulării, avioanele ruseşti de bombardament deseori sunt însoţite de avioane NATO, ale forţelor aeriene ale Canadei, Norvegiei şi Japoniei. Potrivit relatărilor piloţilor, distanţa dintre avioanele ruseşti şi cele străine uneori este atât de mică încât ei îşi pot vedea feţele. Astăzi aviaţia rusă cu rază lungă este una din cele mai bune din lume. În anul 2015 toate avioanele trebuie să fie modernizate.

    Preluare  Vocea  Rusiei

    Raspandeste cu incredere
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here