Botosaneanul : Cozi kilometrice la RAR,…

0
26
Raspandeste cu incredere
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Cozi kilometrice la RAR, drumurile și parcările din apropierea Registrului Auto sufocate de mașini, se trag țepe uriașe
Sondajul nostru

Din dorinta de a cunoaste intentia actuala a cititorilor nostri, privind participarea la vot si modul in care ati vota actualele partide parlamentare, va rugam sa raspundeti la urmatorul sondaj:

View Results

Loading ... Loading ...

Desființarea timbrului de mediu a provocat o adevărată avalanșă de importuri de mașini second-hand din Europa. Iar imaginile de la reprezentanța Botoșani a Registrului Auto Român vorbesc singure despre creșterea bruscă a cererii de omologare a autovehiculelor rulate.

45 de zile de așteptare pentru certificatul de la RAR

”Avem cu aproximativ 30 de mașini zilnic mai mult decât aveam înainte”, spunea Dan Dulgheru, șeful RAR Botoșani, zilele trecute, la o întâlnire de la Prefectură.

Numărul tot mai mare de botoșăneni care se adresează Registrului Auto Român a făcut ca timpul de așteptare pentru o programe să se mărească la rândul său considerabil, de la aproximativ 30 de zile la circa o lună și jumătate. Și aceasta pentru că, oricât de repede ar lucra inginerii și operatorii unității, aceasta tot de o singură linie de omologare dispune.
Astfel s-a ajuns în situația ca unii proprietari de mașini să prefere să își lase autovehiculele abia achiziționate în apropierea RAR deoarece numerele provizorii le expiră și nu mai pot circula cu mașinile. Cum și la Serviciul Public Comunitar Regim Permise Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (SPCRPCIV) este mare aglomerație și obținerea unui număr provizoiu este o operațiune mai dificilă, astfel încât unii șoferi aleg să își lase zile întregi mașinile lângă RAR.

Se descoperă veritabile minuni auto

Reluarea la nivel înalt a comerțului cu mașini second-hand a redeschis și calea țepelor în domeniu. Inginerii de la RAR descoperă veritabile minuni la mașinile aduse pentru obținerea certificatului. Lăsând la o parte faptul că unele nu corespund din punct de vedere tehnic, sunt cazuri în care alte autovehicule au serii diferite inscripționate pe motor, pe parbriz și pe caroserie. Altele sunt făcute pur și simplu din bucăți provenite de la mai multe autoturisme. Sunt și cazuri în care caroseria provine de la o mașină, iar motorul de la o alta. În general, cumpărătorii sunt oameni de bună credință, înșelați însă de samsarii de mașini. De altfel, unii dintre aceștia aduc autovehiculele din alte țări UE, Germania de obicei, direct pe platformă și le lasă la RAR.

Aglomerație și la Serviciul de Înmatriculări Auto

Pentru că face tot mai greu față cererilor de înmatriculare, cms.șef Dănuț Ciubotaru, șeful SPCRPCIV Botoșani, a cerut la rândul său Prefecturii și MAI suplimentarea cu două posturi a personalului de la ghișeele instituției care instrumentează dosarele de înmatriculare a autovehiculelor. Doar patru angajați are SPCRPCIV la dispoziție pentru această operațiune, însă chiar și în aceste condiții cererea șefului serviciului nu a fost onorată.

Șoferi (buni și răi) scoși pe bandă rulantă la Botoșani cu mașini fără încălzire, fără oglinzi și cu ITP fals
La București au alte treburi: Trei adrese fără răspuns pentru ”fraierii” care stau la coadă la Permise

Raspandeste cu incredere
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here