Acasă Jurnalul Bucurestiului Anchete Concursul Pall Mall – aceeasi … escrocherie mascata

Concursul Pall Mall – aceeasi … escrocherie mascata

1579
5
DISTRIBUIȚI
Raspandeste cu incredere
  • 2
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    2
    Shares

Am participat si de data asta, ca multi altii de altfel, la noua mascarada numita concurs cu premii, cu acelasi organizator de … exceptie si excelenta: Pall Mall Romania.

Cateva aspecte esentiale:

1. Escrocheria se adreseaza doar palmasilor aflati pe teritoriul Romaniei! Doar ei sunt NOROCOSII beneficiari ai concursului. Site-ul este insa fix cel din 2015! Au mai fost concursuri pe el in anii trecuti … si toate la fel de … “cinstite”

1

Observatie probabil ca organizatorii concursurilor le ruleaza alternativ! Ca la alba neagra! Oare daca oamenii ar raporta site-urile ca fiind o mega-escrocherie s-ar intampla ceva? Sau vreun hacker mai inimos le-ar eticheta asa cum merita adica cu termenul frauda scris mare la deschidere!

Asta asa ca tot ANAF-ul ii vaneaza si el pe mai toti romanii mici si fara spate dar nu si pe mai marii in ale hotiei ca doar nu e cu voie de la guvern, de la … si de la …!

2. Daca vrei sa alegi alta tara … Surpriza! Ti se spune pas! Doar la romani merge aceasta faza cu concursul. Punct! Special pentru fraierii loco adica!

2

3. Escrocheria are acelasi regulament ca si la jocurile anterioare de pe www.vreimaimult.ro (puteti sa ma verificati daca nu ma credeti pe cuvant!).

Detaliile acestuia sunt inca accesibile on-line pe site-ul www.mereumaimult.ro. Concursul s-a numit de asta data, si asta mai mult decat in batjocura, “Castiga kilometri de libertate”.

Zambetul tau acum a devenit cu siguranta ranjet pur, asa de final! Intradevar, afara, asa ceva chiar nu e cu putinta! Ca acolo sunt legi! Deci doar aici! Doar in Romania adica!

3

Asa cum era specificat in regulament m-am dus intai la o prima benzinarie Rompetrol aflata in imediata apropiere.

Si, surpriza, aici pachetele erau deja epuizate de mult (suna cunoscut?) iar aprovizionarea cu altele urma la o data ce era clar fixata dupa incheierea concursului cu pricina.

Asa ca, am mers mai mult de curiozitate si la benzinariile Petrom, benzinarii stipulate si ele de asemenea in regulamentul bizarului concurs cu premii.

Dus pe banii mei, nu gratis, cu RATB-ul adica!

La vanatoare de benzinarii Petrom sau Rompetrol! Acolo, la Petrom adica, culmea, aceeasi situatie bizara care pare ca se repeta iar si iar, la nesfarsit. Oare in tara tot asa? (As vrea niste comentarii, daca se poate!)

Stupoare sau nu, nici aici, nici colo, mult ravnitul trofeu nu era disponibil. Si asta asa, cale de vreo cateva saptamani bune de umblatura.

Sa fie si asta tot o intamplare intamplacioasa sau fenomenul tine de cu totul si cu totul altceva?

Una peste alta, tragand iarasi linie, am ajuns la concluzia ca am gastigat si de data asta, ce altceva decat … experienta!

O experienta tipic romaneasca, neaose daca vreti, in care publicitatea se face pe cheltuiala si pe banii fraierilor din Romania. Iar fraierii (printre care ma numar si eu, stati linistiti) inca mai pun botul la toate aceste matrapazlacuri nesanctionate de absolut nici o autoritate, ONG (APC sau ANPCPPS, asta ca tot se lauda ele la televizor ca fac si dreg!) sau macar vreo lege (Loteria Romana parca e si ea reglementata, nu-i asa?!) ca doar vorba ceea, merge si asa si mai ales ca acum vin si alegerile si ar da bine o rezolvare a cazului. Dar … cine sa-i verifice … ca doar sunt … si vin si ei de departe.

Observatie: acelasi hocus-pocus cu data finalizarii concursului decalata, si asta inainte de data initial anuntata ca asa e in tara de care nimeni, dar absolut nimeni, cunoscand prezentul, nu se mai poate indragosti vreodata de ea si care, odata ajunsa campioana nu doar la smenuri, smecherii pe pielea cetateanului, si de ce nu, si la coruptie, pare pierduta cu desavarsire!

Oare de ce in pachetele de la inceputul campaniei erau stipulate din nou, ca un deja vu niste conditii, iar in pachetele cumparate cu o luna inainte de incheierea concursului erau aceleasi conditii si acestea nu corespundeau cu noua data de inchidere a concursului de nici un fel.

Sa se fi sesizat de asta data cineva? Sau asa e hotarat de organizatori, ca treaba deja se repeta de cam multisor timp. Oricum mega-escrocheria asta publicitara si-a atins scopul, nu-i asa? Asa ca puteti concluziona si voi, dragi confrati in ale suferintei, ca Pall Moll v-a mai tras o teapa, asa de sarbatori. Sau de alegeri daca vreti. Ca tot aia e!

4, 5, … n. Aici dai banul si pui codul. Primesti pe langa multa experienta si un premiu, doua, trei chiar, la codurile introduse pe site!

4

Participand zi de zi, (fumatoare inraita ce sunt si care inca nu se dezminte! Din pacate, ar ofta cineva de langa mine care …) am avut “norocul” sa castig fix 3 (trei) pachete, si asta la interval de cateva saptamani. Sa vedeti cata alergatura inutila insa dupa …

n. Te deplasezi fericit cu codul pe telefon si pachetul la purtator in locatiile mentionate in regulamentul concursului si obti exact rezultatul afisat in poza urmatoare:

s

(PS: pentru cei care nu cunosc engleza termenul inseamna FRAIER!)

Iti pui atunci firesc intrebarea daca targetul de vanzari o fi fost oare cel vizat la inceputul concursului? Daca da, atunci precis ca la final de an, in cuda vanzarilor de un volum absolut impresionant biata firma americana va declara sus si tare si se va “lauda” cu mari pierderi (saracuta!!!) … suferite pe piata, cam la fel ca si cei care au participat si sperat in acest nou concurs de kkt.

n+1. Se anunta inchiderea concursului si marele castigator ce va fi si el anuntat alta data! Exact ca data trecuta adica!

5

n+2 sau cat vrei tu. Ti-ai luat teapa draga conationalule! Teapa marca Pall Mall, americana adica. Dar tot teapa, nu-i asa?

In loc de concluzie

Firma Pall Mall, cu toate ca vine de tare departe, s-a adaptat perfect mediului romanesc de “afaceri”, capatand daca vreti trasaturile unui SRL de apartament, din acelea care ruleaza prin off-shore-uri sume impresionante cu multe zerouri in coada si care respecta cetateanul roman mai ceva ca Sov-Rom-urile de alta data.

Mergand pe principiul:

Iau si tot iau si nimic nu dau!

Raspunderea lor e ioc si taxele lor sunt limita spre zero din tot ce castiga aici. Genial! Absolut genial! Legislatia si drepturile consumatorului roman sunt si ele practic total ineficiente in fata practicilor curente ale firmei Pall Mall Romania.

Totul se petrece intr-un stat pe care il doare tot atat de mult de cetatean cat ii pasa unui tanc de 60 tone ca a calcat peste o rama, si asta in timpul razboiului, si care este interesat doar de un singur lucru. Sa-l exfolieze pe bietul cetatean cu taxe peste taxe si impozite peste impozite, ruinandu-i astfel orice sansa de a trai mai bine nefericitului.

Dar nu va ingrijorati, asta se intampla de secole aici, inca de la formarea statului numit Romania, daca vreti.

Nu ma credeti? Cititi atunci dragii mei. Va citesc in ochi indoiala. Cititi multa literatura romaneasca autentica si de calitate (Eminescu, Vlahuta, Creanga, Bacovia, Caragiale, samd) si o sa vedeti atunci ca am dreptate.

Mereu si mereu a fost la fel. Dar parca niciodata ca acum! Ce norocosi suntem deci noi astia de acum ca putem declara sus si tare ca am prins astfel de vremuri … minunate. Simt deja cum imi fierbe sangele in vene de … bucurie ca m-am nascut aici si ca, nu m-am lecuit de ce-i aici si m-am intors aici de afara, asta acum vreo cativa anisori.

Oare pana cand vor mai fi organizate astfel de concursuri in scop publicitar cu premii fantoma?

Oricum, pana la urmatorul concurs mi-am propus deja sa trec la alta firma de tigarete (am mai zis-o eu si alta data dar stiti cum merge treaba: un fumator isi schimba rar tigarile si doar in cazuri de forta majora. Sau dezgust total), deoarece astea de acum sunt cam mult prea … amare iar gustul lor, ramas in gura, lasa si el cam mult de dorit … foarte mult. Dar ce sa-i faci? Asta-i Romania.

Deci la care producator sa ma duc ca toti care “activeaza” in Romania procedeaza cam la fel? Astept ceva sugestii … Daca se poate. Dar mai repede 🙂

Citeste si varianta mai veche a articolului dedicat concursului Pall Mall din aceasta primavara, aici.


Raspandeste cu incredere
  • 2
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    2
    Shares

5 COMENTARII

  1. Da am participat si eu ,si cunosc situatia . DA MA DEZAMAGESTE ACEST BREND , AU SCHIMBAT AMBALAJUL PACHETULUI DE TIGARI ,DAR TOT O DATA AU SCHIMBAT SI CALITATEA TUTNULUI ,PARCA FUMEZ KENT 2 ! VOR SA AMORTIZEZE CHELTUIELILE PENTRU NOUA TIPARIRE A PACHETULUI PRIN ,CALITATEA SLABA A TUTUNULUI FOLOSIT DE PALL MALL . MA GANDESC SA SCHIMB GRABNIC ACEASTA MARCA DE CACAT !

  2. Nu stiu despre ce vorbesti, dar eu unul am castigat peste zece brichete, peste cinci pachete de tigari in ultima campanie (aia cu mustang-ul), o singura data s-a intamplat sa nu aiba pe stoc brichete, la un Rompetrol. La Inmedio, totul a fost ca la carte. Ba chiar mai mult, la o campanie mai veche (2014 cred) am castigat un ceas Swiss military, ce are pretul de 240 EUR pe site.

  3. Aceeasi situatie si in 2017.guvernantii sunt singurii vinovati ca privesc la aceasta reclama falsa fara sa se ia masuri.afara daca nu iti poți lua premiul faci sesizare si ii parleste cu amenzi uriase.

  4. Regret că nu pot fi de acord cu ceea ce scrieți voi aici, dar eu am câștigat şi primit mai multe brichete şi pachete de ţigări (nu le-am ţinut niciodată socoteala)de la Mol, Rompetrol şi Inmedio. Însă cel mai important pentru mine a fost când în 2017 am câștigat o invitație dublă la festivalul ARTMania . Anul acesta, 2018, am câștigat o boxă potabilă.
    Îmi pare rău că nu v-aţi putut ridica premiile, dar din spirit civic nu m-am putut abține să nu intervin.
    Eu am avut noroc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here