Acasă Jurnalul Bucurestiului Auto InspectorAuto.ro : Baza de date cu istoricul mașinilor din Olanda este disponibilă...

InspectorAuto.ro : Baza de date cu istoricul mașinilor din Olanda este disponibilă în România

123
0
DISTRIBUIȚI
Raspandeste cu incredere
  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    1
    Share

Istoricul mașinilor din Olanda este disponibil în România și poate fi verificat pe platforma InspectorAuto.ro, care a lansat recent un raport dedicat pentru mașinile Olandeze.

Mașinile second-hand din Olanda vin în principal de la licitații auto și sunt cumpărate la prețuri destul de bune de revânzători, de aceea și apetitul mare pentru ele. Din punct de vedere al rulajului, mașinile aduse din Olanda au rulajul ceva mai mic decât cele din Germania, principalul motiv fiind teritoriul mult mai redus al țării.

Cu ajutorul rapoartelor de pe InspectorAuto.ro se pot verifica informații foarte utile pentru cumpărători precum: istoricul de kilometri, dacă mașina a fost taxi, dacă a fost folosită de o firmă de închirieri auto, dacă a fost daună totală și cumpărată dintr-un parc de dezmembrări, dacă mașina a trecut ultima inspecție tehnică în Olanda, destinația dată de producător (autoturism sau utilitară), numărul de omologare, codul motorului, etc.

Ce mașini aduc samsarii din Olanda

Modelele premium cel mai des intermediate de pe piața auto olandeză sunt Audi A4, Audi A5, BMW Seria 3, BMW Seria 5, mai rar fiind aduse Mercedes-Benz, Jaguar, Land Rover sau Volvo. Mașinile respective provin în general din încetari de leasing-uri operaționale, nu de puține ori mașini ale angajaților diverselor companii multinaționale.

În segmentul de mașini non-premium, samsarii aduc mai mult mașini care au făcut parte dintr-o flotă, modele cum ar fi VW Golf, VW Passat, Ford Focus, Opel Astra, Renault Megane, Opel Insignia.

“Mașinile non-premium aduse de români din Olanda pot veni în pachete de multe exemplare, cu dotări similare. În ceea ce privește starea lor tehnică, situațiile sunt foarte variate. Spre exemplu, dintre șapte unități Opel Astra similare ca dotări, an fabricație și rulaj, niciuna nu are aceeași stare tehnică și estetică pentru că întreținerea lor nu este făcută la fel de atent precum la cele premium. De aceea contează foarte mult dacă șoferul care a condus-o a avut grijă de ea sau nu. Aceste mașini ajung de regulă la parcuri auto din România, de multe ori cu kilometrajul dat înapoi și la prețuri foarte atractive”, consideră Mihai Cune, fondator InspectorAuto.ro.

Cum ar fi caracterizată piața de mașini din Olanda

“Mașinile premium prezintă în marea lor majoritate un rulaj mediu de circa 45.000 km/an, însă uzura acestora este nesemnificativă dacă ne raportăm la rulaj. Spre exemplu, un Audi A5 din 2014 are în jur de 177.000 km după 4 ani. Chiar dacă marea lor majoritate impun niște costuri post-achiziție: înlocuire ulei cutie de viteze automată (dacă este cazul) și înlocuire kit de distribuție, nu ating indicațiile de vechime specificate în cărțile mașinilor deci nu vor veni cu distribuțiile schimbate”, mai spune Mihai Cune.

Ce acte trebuie să aibă o mașină exportată din Olanda

– certificatul de înmatriculare (Kentekenbewijs), format din 2 părți: DEEL 1A și Deel 1B. Începând din 01.01.2014 certificatul de înmatriculare a fost înlocuit de un card cu cip pentru mașinile nou înmatriculate, iar cele deja înmatriculate au termen până la 31.12.2018 să se conformeze. Până atunci, sunt valabile în paralel atât certificatul de înmatriculare de tip vechi, cât și cardul.

Atenție! Dacă mașina are card emis, nu puteți înmatricula mașina în România fără acel card. El trebuie cerut vânzătorului.

– factură sau contractual de vânzare cumpărare între vânzătorul din România și cel din Olanda (firmă sau persoană fizică).

– numerele de export ale mașinii dacă aceasta a fost adusă pe roți.

– certificatul de conformitate al mașinii emis de producător.

Mai multe detalii despre înmatricularea unei mașini aduse din Olanda și problemele de care să va feriți puteți citi pe larg pe blogul InspectorAuto.ro: https://inspectorauto.ro/ro/blog/inmatriculare-masina-olanda/

InspectorAuto.ro oferă în prezent istoricul de kilometri și daune al unei mașini second-hand și are o bază de date de peste 6 milioane de înregistrări; în acest fel cumpărătorul poate ști concret dacă este pe cale să cumpere o mașină cu kilometri reali, fără accident, una care a avut doar avarii minore sau una care a fost daună totală.

Contact:

Mihai Cune

fondator si director general InspectorAuto.ro

[email protected]

+40 726 339 757


Raspandeste cu incredere
  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    1
    Share

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here