Polonezii nu-i mai citesc pe progresişti!

0
19
Raspandeste cu incredere
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Sondajul nostru

Sunteti multumit de guvernarea PSD-ALDE:

View Results

Loading ... Loading ...

POLONIA. Ziarul „Gazeta Wyborcza” la care Soros e indirect acționar, e în cădere liberă şi cere să primească bani pe gratis de la federaliștii progresiști de la Uniunea Europeană

Nota Redacției:

Deci SOROS investește în ziarele care critică Guvernul conservator polonez, ziare care au instigat pe față oamenii să iasă la mitinguri anti-guvernamentale.
Reamintim că Polonia a fost zguduită de zeci de mitinguri guvernamentale unele violente care au blocat Parlamentul Polonez, astfel încât forțele de ordine au putut scoate parlamentarii din parlament doar după ce au folosit gaze lacrimogene. Asa se-ntâmplă în Polonia, de când conservatorii polonezi au ajuns la putere.

În Iunie 2016 – O companie americană controlată de George Soros a dobândit 11% din cel mai important cotidian polonez, progresistul Gazeta Wyborcza

MDIF Media Holding, o entitate susținută și controlată de miliardarul american George Soros, a achiziționat o participațiune de 11% din firma Agora SA, cel mai mare tranzacție publică a unui editor de massmedia din Polonia.

Fondul din SUA controlat de SOROS, care investește în companii media din țările care se confruntă cu amenințări „ale libertății de expresie”, a cumpărat 11 la sută din acțiuni editorului polonez, editor care deține cotidianul Gazeta Wyborcza.

Ziarul este un critic fervent al partidului conservator de guvernământ și a guvernului conservator polonez.

26 Ianuarie 2017 – Editorul celui mai mare ziar din Polonia a făcut apel la Uniunea Europeană (UE) pentru finanțarea ziarului, pentru a menține ziarul progresist pe linia de plutire cu poziția sa liberalo-progresistă, poziție care a făcut ca ziarul să fie umilit de către cititori care l-au abandonat. Redactorul șef dă vina pe guvernul „populist” polonez acum când cifrele audienței sale sunt în cădere liberă.

În ciuda prăbușirii numărului de cititori ai ziarului, Roman Imielski, redactor-șef on line al ziarului sprijinit de GEORGE SOROS, Gazeta Wyborcza, a fost sfidător când a vorbit cu Euractiv în această săptămână, dând vina pe guvernul polonez pentru problemele de audiență ale ziarului.

„Avem două probleme”, a spus el. „Prima dintre ele este vorba de bani, pentru că guvernul a oprit publicarea de anunțuri în ziar. A doua este o problemă de acces, deoarece noul guvern și partidul de guvernământ nu mai vorbesc cu jurnaliștii noștri. „
(n.red. V-ați prins? Guvernul anterior progresist soroșist le DĂDEA BANI din publicitate. Guvernul nou conservator, nu mai finanțează mascat, ziarul din banii contribuabililor de unde DUREREA ziarului soroșist că nu mai ia banii statului pe gratis. APoi, e dreptul guvernului să nu vorbească cu cei care dezinformează și care prezintă un guvern patriot ales democratic ca pe o dictatură. Adică tu mă-njuri zilnic și eu ca prostul te invit la masa mea să vorbesc cu tine? Ca ce chestie? Să mă-njuri din nou a doua zi? Înjură-mă direct fără să-ți mai dau interviuri din care să-ți faci audiența.)

Progresistul Roman Imielskia adaugat: „Suntem cel mai mare ziar din Polonia, și ar trebui să avem posibilitatea de a pune la îndoială cele spuse de președintele nostru, de prim-ministru și alți membri ai guvernului.”
(n.red. Păi o faceți zilnic, nu vă împiedică nimeni, doar că nu mai sunteți băgați în seamă de nimeni).

De asemenea, una din țintele criticii lui Imielski a fost Facebook-ul, pe care progresistul a dat vina pentru răspândirea de „știri false”, lucru care a ajutat guvernul populist la putere
(n.red. Le-au tăiat audiența știrile conservatoare de pe Facebook iar indivizii vor acuma să cenzureze Facebook-ul. Și atenție : „Populist” înseamnă PATRIOT. Nu vă lăsați prostiți de terminologia progresistă internaționalistă)

„Principala platforma de social media din Polonia este Facebook : Facebook-ul are mai mult de 13 milioane de utilizatori în Polonia, în timp ce noi avem doar peste 5 milioane de vizitatori reali. Tot mai mulți oameni din Polonia, nu citesc ziare și nu se mai uită la televizor. Singura lor sursă de informații despre lume și despre politica poloneză este social media”.
(n.red. Tot mai mulți oameni nu mai pot fi prostiți de ziarele și de televiziunile progresiste finanțate așa cum vedem de SOROS și de alții ca el. Ăsta e regretul progresiștilor.)

„Ultimele alegeri parlamentare și prezidențiale din Polonia au fost marcate de semnul foarte clar al populismului, pentru că partidul de guvernământ a făcut multe promisiuni populiste cetățenilor polonezi.
(n.red. poate o definiție concretă a populismului n-ar strica să fie dată. Nouă ni se pare că „populism” înseamnă să faci ce-și doresc oamenii și ce ai promis în campania electorală. Deci atenție : „Populist” înseamnă PATRIOT. Nu vă lăsați prostiți de terminologia progresistă internaționalistă)

„Ceea ce este și mai interesant pentru noi, este faptul că pentru prima dată în Polonia, principala sursă de informații au fost platformele de social media și site-uri „de știri false”. Este necrezut pentru că aceste ‘știri false’ s-au răspândit foarte repede și în foarte mare măsură pe internet”.
(n.red. Punem pariu că site-urile alea acuzate de soroșiști din Polonia ca fiind de ‘știri false’ sunt în realitate, ca și la noi, site-uri conservatoare care au arătat care e structura rețelei globaliste progresiste , ce urmărește ea și cum e ea inflitrată în toate structurile statelor?)

„Aceasta este o mare problemă pentru mass-media de la noi: cum să lupte împotriva știri false” (n.red. s-a dat ordinul Soroșist cu „știrile false” în întreaga rețea progresistă globalistă)

Soluția lui Imielski este ca UE să intervină și să sprijine mass-media progresistă mainstream și să le dea bani „de-a moaca” cum zic ardelenii, sau „moka” cum zic muntenii.
(n.red. Cum vi se pare? Bani gratis de la UE și bani gratis de la SOROS pentru propaganda neonarxistă internaționalistă? E corect?)

„Este timpul ca Uniunea europeană să se gândească la mass-media ca o parte foarte importantă a vieții publice și a democrației în Uniunea Europeană”, a spus el. „Nu înțeleg de ce UE a sprijinit alte sectoare în criză cum ar fi minele de cărbune sau alte fabrici, dar nu ajută mass-media.”
(n.red. Se manipulează din nou în mod mizerabil., punându-se semnul egal între Progresism și Democrație ca motiv pentru obținerea de finanțări gratuite de la UE. De altyfel BBC-ul și Deutsche Welle au primit zeci de milioane de euro de la UE „pentru diverse proiecte”, așa cum a primit peste 120.000 de euro doar în ultima vreme, și Nicușor Dan de la Soros via fdsc.ro)

Imielski a adăugat: „Din păcate, Uniunea Europeană nu are multe instrumente pentru a forța guvernul polonez ca să trateze ziarele în mod echitabil. Dar ne putem aștepta totuși, ca Uniunea Europeană să nu ne uite, și să nu uite Polonia”.
(n.red. Și să le dea bani gratis progresiștilor de la acest ziar din banii contribuabililor europeni, ziar care pe vremea guvernului anterior trăia din banii contribuabililor polonezi, așa cum Adevărul CTP-ului și a lui Tinu trăia din banii românilor, pe vremea lui Adrian Năstase și a lui Hrebenciuc.)

Gazeta Wyborcza a dominat piața mass-media poloneză timp de peste două decenii, de la începuturile sale ca voce a mișcării Solidaritatea în timpul prăbușirii comunismului în 1989 (motto-ul său spunea la acea vreme: „Nu există libertate fără solidaritate”), până în 2010, când a fost preluată de tabloidul Fakt.

De atunci, datorită ideologiei progresiste pe care o propagă isteric, tirajul său a continuat să se prăbușească și a scăzut semnificativ cu 17% într-un singur an, între 2012 și 2013, și cu o retragere proporțională a veniturilor din publicitate, cel mai probabil datorită aderenței sale înverșunate la liberalismul progresist, ceea ce a făcut ca ziarul să fie taxat de către public, ca fiind un ziar care răspândește „propaganda germană progresistă”.

June 2016 – Soros’ entity aquired 11% of Gazeta Wyborcza

MDIF Media Holding, an entity supported by US billionaire George Soros, has acquired a stake in Agora SA, the largest publicly-traded publisher in Poland.

The US fund, which invests in media companies in countries facing free speech threats, has bought 11 percent of shares of the publisher, which owns the Gazeta Wyborcza daily.

The newspaper is a staunch critic of the ruling conservative Law and Justice government.

BREITBART – The editor of Poland’s largest broadsheet newspaper has appealed to the European Union (EU) for funding to keep it afloat as its liberal stance, which has caused it to be snubbed by the populist government, has sent its circulation figures into freefall.

Despite the collapse of its readership, Roman Imielski, the online Editor-In-Chief of Soros-backed Gazeta Wyborcza, was defiant when he talked to Euractiv this week, blaming the government for his paper’s woes.

“We have two problems,” he said. ”The first one is about money, because the government stopped publishing advertisements in the newspaper. The second is an access problem because the new government and the ruling party don’t talk to our journalists anymore.”

He added: “We are the biggest broadsheet in Poland and we should have the chance to question our President, Prime Minister and other members of the government.”

Also in Imielski’s sights was Facebook, which he blamed for spreading fake news, helping the populist government to power.

“The main social media platform in Poland is Facebook: they have more than 13 million users, while we have only over 5 million real visitors. More and more people in Poland don’t read newspapers or watch TV. Their only source of information about the world and Polish politics is social media.

“The last parliamentary and presidential elections in Poland were marked by the very clear sign of populism, because the ruling party made many populist promises to Polish citizens.

“What is even more interesting for us, is that for the first time in Poland the main source of ‘information’ were social media platforms and fake news sites. It was unbelievable because these fake news were spreading very quickly and very broadly on the internet.

“This is a big problem for a media like us: how to fight against fake news?”

Imielski’s solution is for the EU to step in and prop up the failing mainstream media.

“It is time to think about the media as a very important part of public life and of democracy in the European Union,” he said. “I don’t understand why the EU has supported other sectors in crisis like coal mines or factories but they are not helping the media.”

He added: “Unfortunately the European Union doesn’t have many tools to force the Polish government to treat newspapers fairly. What we can expect however, is that the European Union doesn’t forget about us, doesn’t forget about Poland.”

Gazeta Wyborcza dominated the Polish media market for over two decades, from its inception as the voice of the Solidarity Movement during the collapse of Communism in 1989 (the motto on its masthead reads: “There’s no freedom without solidarity”), until 2010, when it was overtaken by the tabloid Fakt.

Since then its circulation figures have continued to collapse, dropping a significant 17 per cent in one year alone between 2012 and 2013, with a commensurate withdrawal of advertising revenue, most likely thanks to its staunch adherence to liberalism, leading to charges by the public that it churns out “German propaganda”.

(FLUIERUL)


Raspandeste cu incredere
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here