Acasă Anunturi 3 categorii de oameni carora li se adreseaza un curs SEO -...

3 categorii de oameni carora li se adreseaza un curs SEO - Arhiva articole

38
0
DISTRIBUIȚI
Raspandeste cu incredere
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Recent au inceput cursurile primei scoli de SEO din Romania – JediSEO School. Initiativa este cu siguranta una interesanta, insa putem sa spunem si ca este necesara pe piata autohtona? Bineinteles, iar citind acest articol in continuare vei afla de ce. Acest curs de SEO isi propune sa creeze un nou val de specialisti SEO, care sa stie cum sa creasca vanzarile organice ale unui business, indiferent de domeniul de activitate. Prin urmare, cui am putea spune ca se adreseaza un astfel de curs?

  1. Ownerilor de business-uri online

Poate cel mai evident profil de “cursant” este proprietarul unui business online. Piata digitala este intr-o continua crestere in ultima perioada, motiv pentru care SEO devine o conditie vitala pentru a avea o rata de conversie buna si, implicit, venituri satisfacatoare.

Desigur, diploma obtinuta in urma unui curs SEO nu poate sa-ti aduca si experienta pe care o are un specialist in acest domeniu, insa iti va oferi know-how-ul de care ai nevoie pentru a intelege mai bine conceptele de baza. Astfel, indiferent ca vei decide sau nu sa colaborezi pe viitor cu o agentie profesionista, notiuni precum optimizare onpage si offpage, rata de respingere sau backlink-uri nu iti vor mai fi straine.

Plus ca nu trebuie sa omitem faptul ca o componenta esentiala a optimizarii SEO este activitatea offpage. Cele mai cunoscute agentii au contracte cu nenumarate publicatii si, implicit, beneficiaza de preturi mult mai bune. Astfel, pretul unui singur advertorial poate sa fie chiar si de doua ori mai mic in cazul in care colaborezi cu o agentie cunoscuta. Practic, un curs de SEO iti va permite sa alegi mult mai usor specialistii cu care sa lucrezi sau, cel putin, sa stii singur cum arata un site optimizat onpage corect.

  1. Celor care doresc sa isi cladeasca o cariera cu un venit stabil

In momentul de fata exista o cerere foarte mare de specialisti pe piata de SEO si marketing online, insa oferta nu este foarte generoasa. Asta pentru ca, pana in prezent, nu existau cursuri de SEO, iar majoritatea celor care lucreaza deja in acest domeniu ori sunt prea aglomerati pentru a mai avea timp sa-si impartaseasca know-how-ul, ori sunt “specialisti” doar cu numele.

Desi un astfel de modul nu iti ofera titulatura de „specialist”, el este un prim pas intr-o cariera de viitor, unde se poate castiga foarte bine.

  1. Celor care doresc sa inteleaga cum functioneaza un magazin online

Google este cel mai folosit motor de cautare, iar algoritmii sai se schimba permanent pentru a oferi utilizatorilor o experienta de calitate. Chiar daca nu te regasesti in cele doua categorii expuse anterior, un curs de SEO iti poate schimba radical experienta in online. Spre exemplu, vei sti mult mai usor in care magazine online sa ai incredere si in care nu. Un business care se respecta nu numai ca are un site care arata bine, dar investeste timp si resurse in fiecare detaliu in parte. Vei invata cum poate un site sa ajunga sa ocupe un loc fruntas in SERP (search engine results pages) si care sunt asemanarile si deosebirile dintre SEO, PPC, retargeting si social media.

In concluzie, cursul JediSEO School poate ajuta numeroase categorii de oameni care au tangenta cu online-ul, de la owneri de business si tineri care vor sa isi cladeasca o cariera in acest domeniu, pana la cei care vor pur si simplu sa inteleaga cum functioneaza un magazin online si care sunt atributele unui e-shop de incredere.

Advertorial


Raspandeste cu incredere
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here