Acasă Colţul specialistului Apararea drepturilor cetatenilor Buna Ziua Iasi : Bataie de joc marca Telekom!

Buna Ziua Iasi : Bataie de joc marca Telekom!

307
0
DISTRIBUIȚI
Raspandeste cu incredere
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Pericol de moarte in Iasi, din cauza indiferentei companiei! Nicio solicitare nu este tratata cu seriozitate

telekom

• Scandal mare in care este implicata compania Telekom, din Iasi • Localnicii din comuna Miroslava nu mai au acces in propria curte, din cauza unor cabluri amplasate de Telekom • Cablurile au cazut chiar in fata portii lor, obstructionandu-le accesul in propria gospodarie •De doi ani, cu privire la aceasta situatie, localnicii au depus zeci de sesizari, au contactat telefonic compania Telekom, au mers chiar si la sediul firmei, dar nu au primit niciun raspuns •Stalpii de care sunt prinse cablurile stau sa cada, iar localnicii se tem ca la un vant mai puternic ar putea accidenta trecatorii, unul dintre stalpi fiind amplasat chiar langa un magazin alimentar, in incinta caruia, zilnic, intra zeci de clienti

Serviciile prestate de catre Telekom devin din ce in ce mai slabe din punct de vedere calitativ. Aceasta firma este una dintre cele mai reclamate si amendate din Iasi. Nenumarate reclamatii au fost inregistrate la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor, denuntand diverse probleme pe care le au cetatenii din cauza acestei companii. Acesta este si cazul a doua familii disperate ca isi pierd accesul in propria curte, din cauza cablurilor care s-au desprins in urma cu doi ani de pe stalpii improvizati care stau sa cada. Pe langa cablurile care atarna fix in fata portii localnicilor, stalpii de care sunt prinse reprezinta un pericol public. Acestia, vizibil inclinati, stau gata-gata sa cada peste trecatori. De mai bine de doi ani de zile, localnicii depun sesizari dupa sesizari si nu au primit niciun raspuns. Ba mai mult, un echipaj s-a deplasat la fata locului in urma cu un an si jumatate pentru a verifica sesizarile, iar in urma vizitei nu s-a produs nicio schimbare. Cei afectati de aceasta situatie, disperati de indiferenta dusa la extrem, au amenintat ca in cazul in care nu se va remedia situatia, vor lua ca masura taierea cablurilor care la obstructioneaza accesul in curte.

“Pericol de moarte”

In comuna Miroslava, sat Valea Adanca, strada principala nr. 52, doua familii acuza firma Telekom de faptul ca, in urma sesizarilor incepute inca din anul 2017, conform carora cablurile montate de un echipaj Telekom le-au cazut in propria curte, nu au fost luate in serios. Acestea sustin ca au depus nenumarate reclamatii, au telefonat companiei, au mers chiar si la sediul de pe strada Lapusneanu si nu s-a luat nicio masura.

Localnicii spun ca un echipaj s-ar fi deplasat in urma cu un an si jumatate pentru a verifica problema, dupa care li s-a pierdut urma. “Am trimis zeci de e-mail-uri la Telekom pentru a-i anunta de problemele cu care ne confruntam din cauza cablurilor cazute in fata curtii noastre. Le-am explicat si fapul ca stalpii stau sa cada peste trecatori, dar nu s-a luat absolut nicio masura. Noi nici nu folosim serviciile acestei companii si, cu toate astea, trebuie sa acceptam aceste deranjamente. Cablurile au cazut atat de tare incat in curand nu vom mai putea intra in curte decat daca ne vom flexa genunchii. Nici nu mai spun de faptul ca, in cazul in care vreau sa bag o masina mai mare in curte, nu pot. Daca nu vor rezolva situatia, vom taia cablurile, poate atunci o echipa se va deplasa pentru a rezolva cu adevarat problema. Sunt doi stalpi de care sunt prinse cablurile, care stau sa cada. La un vant mai puternic, ar putea cadea chiar in capul oamenilor. Este pericol de moarte. Unul dintre stalpi este amplasat chiar langa un magazin, iar zilnic merg pe acolo zeci de trecatori”, spune familia Pavel.

Vezi si: A fost din nou pacalit! Telekom continua sa-si bata joc de un inginer iesean

“Avem treaba, nu va putem ajuta”

Redactorii cotidianului Buna Ziua Iasi (BZI) au mers la sediul Telekom de pe strada Lapusneanu, pentru a le cere o declaratie cu privire la acest caz. Acolo, au fost intampinati de catre angajatul Alina Pricop Branza, care, cu o aroganta dusa la extrem, chiar in fata clientilor a inceput sa vorbeasca ca la usa cortului. Aceasta spune ca nu exista un reprezentant al companiei Telekom pe Iasi si ca vom fi nevoiti sa mergem la Bucuresti pentru a solutiona situatia, dandu-ne chiar si adresa. “Nu avem niciun reprezentant pe Iasi, niciun manager cu care puteti vorbi. Avem treaba, nu va putem ajuta. Cine sunteti voi? Avocatii clientilor? Nu am nimic de comentat. Mergeti la Bucuresti, acolo este sediul central care rezolva astfel de probleme”, spune Alina Pricop.

La insistentele noastre, aceasta, intrigata si vizibil deranjata, a chemat pe sefa magazinului. Aceasta a spus ca nu crede ca localnicii au depus sesizari de doi ani, desi i s-au aratat e-mail-urile, care confirmau asta. “Trebuie sunat la deranjamente, li se da un numar de inregistrare si pot urmari in ce stadiu este. Sa aduca o sesizare scrisa si o trimitem noi. Nu are cum sa fie de doi ani sesizarea. Da, sunt deranjamente de lunga durata, dar unul de doi ani de zile nu exista. Exista Protectia Consumatorului, pot face plangere acolo. Purtatorul de cuvant este la Bucuresti, nu in Iasi”, spune sefa de magazin Monica Cuciureanu.

Vezi si: Feriti-va de ei! Teapa marca Telekom! A renuntat la serviciile companiei, dar este obligat sa plateasca abonamentul in continuare

Vazand incapacitatea angajatilor Telekom din Iasi de a rezolva aceasta situatie, redactorii BZI au sunat si la Bucuresti, la serviciul pentru clienti, acolo unde se afla sediul principal. S-a primit un raspuns evaziv si standard, asa cum s-au obisnuit sa ofere tuturor abonatilor. “Eu va preiau sesizarea si voi trimite un e-mail la dispecerat. Nu am acces la datele interne. Vom trimite colegii de pe teren pentru a analiza situatia. Se va face o ancheta si vor primi raspunsul la finalizarea acesteia”, spune Bogdan Munteanu, serviciul clienti Telekom, Bucuresti.

Se prea poate ca in urma acestei discutii sa mai dureze inca doi ani pana ce compania Telekom Iasi va lua o masura privind aceasta situatie. Familiile implicate in aceasta problema spun ca nu vor inceta sa insiste pana la rezolvarea situatiei.


Raspandeste cu incredere
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

LĂSAȚI UN MESAJ

Specify Facebook App ID and Secret in Super Socializer > Social Login section in admin panel for Facebook Login to work

Specify LinkedIn Client ID and Secret in Super Socializer > Social Login section in admin panel for LinkedIn Login to work

Specify Google Client ID and Secret in Super Socializer > Social Login section in admin panel for Google Login to work

Specify Vkontakte Application ID and Secret Key in Super Socializer > Social Login section in admin panel for Vkontakte Login to work

Please enter your comment!
Please enter your name here