Acasă Jurnalul Bucurestiului Conferinte, Dezbateri CANnual Conference ’19

CANnual Conference ’19

30
0
DISTRIBUIȚI
Raspandeste cu incredere
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O conferință unică dedicată analizei anuale de comunicare a regiunii CEE s-a desfasurat ieri la Bucuresti, la hotel Ramada Plaza.

Membrii weCAN, cea mai mare rețea de agenții independente din Europa Centrală și de Est și alți experți de marketing din regiune s-au adunat ca în fiecare an pentru a împărtăși proiectele, caracteristici și tendințe ale industriei de publicitate și mass-media din întreaga regiune.

Membrilor interesați ai publicului profesionist li s-a oferit posibilitatea de a arunca o privire asupra vieții curente a pieței de publicitate din Europa Centrală-Estă la Conferința CANnual, care are loc în fiecare an într-una din țările CEE.

Temele de discutie au fost:

  • Analize ale piețelor de publicitate și mass-media din regiune; introducerea raportului CANnual 2019
  • Comunicarea digitală: provocări și perspective
  • Dezbatere deschisă despre transformările digitale
  • Fapte cheie privind comerțul social în CEE
  • Tendințe și oportunități din diferite industrii: retail electro-IT, pariuri sportive
  • Provocările noilor tehnologii / studiile de caz
  • AI și influență democratizată

Programul a fost acesta:

09:30 – 09:40 ZF – Discurs de deschidere – Introducere despre comunicarea digitală

Prima parte

09:40 – 10:10 • Prezentarea Raportului CANnual 2019

László Szarvas, CEO, Café Reklám (HU) și weCAN

10:10 – 10:50 • Tendințe de top în marketing. Impactul transformărilor digitale asupra întreprinderilor.

Elisabeta Moraru, Country Manager, Google România

(10 min Q&A)

10:50 – 11:50 • Transformările sunt dure, iar cele digitale sunt mai dure

Moderat de Cristian Hostiuc, redactor-șef, Ziarul Financiar

Raluca Odoleanu, șef de achiziție globală a clienților, Bitdefender

Călin Fusu, CEO, Neogen (VIVRE)

Adrian Mihai, Managing Partner, FAN Courier

Horațiu Vasilescu, CEO, Teilor (Bijuterii fine)

11:50 – 12:10 • Fapte cheie asupra comerțului social din CEE

Raluca Radu, Country Manager, ANSWEAR.ro, co-organizator GpeC

12:10 – 12:35 • Provocări și oportunități ale ecosistemului digital și ad-tech

Oana Lupoaie, director de dezvoltare a afacerilor, Sense8 Digital Technology

12:35 – 12:45 – Concluzii cheie ale ZF

12:45 – 14:00 – Pauză de prânz

Partea a 2-a

14:00 – 14:25 Modul în care demografiile rescriu regulile jocului: Îmbătrânirea accelerată, creșterea speranței de viață, schimbarea structurii gospodăriilor, scăderea natalității și fertilitatea sunt doar câteva tendințe în demografie care vor contesta creșterea globală și locală.

Marina Udroiu, Client Solution Manager, GfK România

14:25 – 14:45 • Intrarea în era predictivă

Samantha Specchio, EMEA Sales Operations Manager, Google Marketing Platforms

14:45 – 15:30 • AI și influență democratizată

Florin Grozea, fondator, MOCAPP.NET

Dragoș Stanca, Managing Partner, Think Digital Group

Silviu Istrate, strateg digital, MAINSTAGE | AGENȚIA

15:30 – 16:00 • Agenția Viitorului

Diana Olar, Administratorul Parteneri Platforme regionale CEE, Google

Mi s-a parut foarte interesanta prezentarea  Samanthei Specchio “Intrarea în era predictivă” care face trecerea de la Programmatic spre Marketingul Predictiv (bazat pe Analiza Predictiva) aplicata in publicitate si care se bazeaza pe colectarea de volume uriase de date, prelucrabile doar apleand la serviciile, solutiile si produsele Google.

 


Raspandeste cu incredere
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

LĂSAȚI UN MESAJ

Specify Facebook App ID and Secret in Super Socializer > Social Login section in admin panel for Facebook Login to work

Specify LinkedIn Client ID and Secret in Super Socializer > Social Login section in admin panel for LinkedIn Login to work

Specify Google Client ID and Secret in Super Socializer > Social Login section in admin panel for Google Login to work

Specify Vkontakte Application ID and Secret Key in Super Socializer > Social Login section in admin panel for Vkontakte Login to work

Please enter your comment!
Please enter your name here