Acasă Stiinta & Tehnica Turism cetateanul.net : Lista hotelurilor, cluburilor și restaurantelor de pe Litoral care trebuie...

cetateanul.net : Lista hotelurilor, cluburilor și restaurantelor de pe Litoral care trebuie evitate.

117
0
DISTRIBUIȚI
Raspandeste cu incredere
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 Locații celebre au fost amendate

Comisarii Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) din cadrul Comandamentului Litoral au desfășurat acțiuni de verificare a respectării prevederilor legale în domeniul protecției consumatorilor în perioada 12-13 august 2016. Au fost verificate hoteluri din stațiunile Neptun și Olimp, precum și cluburi, terase și restaurante din stațiunea Mamaia.

Au fost aplicate sancțiuni contravenționale în cuantum de 102.500 lei și au fost dispuse o serie de măsuri de retragere de la comercializare a unor produse alimentare cu potențial de pericol pentru consumul uman, au precizat organele de control. De asemenea, a fost dispusă măsura opririi prestării unor servicii până la remedierea acestora, anunță radiocontanta.ro. Acțiunile de control s-au desfășurat în colaborare cu reprezentanții Autorității Naționale pentru Turism.

Stațiunea Neptun: Hotel Slatina și Restaurant Craiova-

Abateri constatate:
– in spatiul destinat baii, respectiv dusul exista gresie sparta, desprinsa si cu bucati lipsa, care putea duce la accidentarea consumatorilor.
– pernele din dotarea hotelului erau patate si neigienizate, geamul exterior al casei scarii intre nivelurile 1 si 2 era crapat pe o suprafata mare, punand in pericol siguranta si sanatatea consumatorilor.
– in blocul alimentar al Restaurantului Craiova au fost gasite produse din porc congelate fara a avea elementele de identificare si caracterizare, fara a se putea identifica data durabilitatii minimale, conditiile de depozitare, precum si coordonatele producatorului.
A fost aplicata o amenda de 15.000 lei, iar pentru camerele care prezentau deficiente a fost dispusa oprirea temporara a prestarii serviciilor de cazare pana la remedierea acestora.

Statiunea Neptun: Hotel Callatis

Abateri constatate:
– Lipsa informarii consumatorilor cu privire la serviciile cu plata si fara plata, informatii privind programele TV din camere.
A fost aplicata o amenda de 2.000 lei si a fost dispusa masura remedierii deficientelor constate.

Statiunea Neptun: Hotel Istria

Abateri constatate:
– Nerespectarea conditiilor de igiena sau lipsa unor accesorii din camera (perne patate, lipsa veioze, covoare)
– Lipsa informarii consumatorilor cu privire la serviciile cu si fara plata a programelor TV din camera
A fost aplicata o amenda de 5.000 lei si s-a dispus masura remedierii deficientelor constatate.

Statiunea Olimp: Hotel Belvedere

Abateri constatate:
– Unele balcoane aveau fatadele deteriorate, existand riscul accidentarii consumatorilor
– Lipsa respectarii igienei din camera (saltele si perne patate, tapiterii rupte, lipsa barelor de protectie la iesirea din cada)
– Nerespectarea conditiilor de depozitare pentru prajituri
– Lipsa indicarii ingredientelor alergene din lista meniu
A fost aplicata o sanctiune de 10.000 lei. S-a dispus masura remedierii deficientelor constatate, precum si retragerea din circuitul consumului uman a produselor de cofetarie.

Stațiunea Olimp: Hotel Sibiu

Abateri constatate:
– Lipsa informarii consumatorilor cu privire la utilizarea aerului conditionat si a serviciilor cu si fara plata a TV-urilor din camera.
A fost aplicata o amenda de 3.000 si s-a dispus masura remedierii deficientelor constatate.

Statiunea Olimp: Hotel Craiova

Abateri constatate:
– Consola dintr-o baie era desprinsa. S-a aplicat un avertisment, precum si masura opririi temporare a prestarii serviciului pentru o camera pana la remedierea deficientelor.

Stațiunea Mamaia: Club Crazzy Beach

Abateri constatate:
– Depozitarea necorespunzatoare a produselor si ingredientelor
– Lipsa cantitatii nete din listele meniu
– Lipsa informarii consumatorilor cu privire la ingredientele cu potential allergen din listele meniu.
A fost aplicata o amenda de 8.000 lei si s-a dispus masura remedierii deficientelor constatate.

Stațiunea Mamaia: Club-restaurant AMOS
Abateri constatate:
– Lipsa informatiilor pentru ingredientele cu potential alergen din listele meniu.
A fost aplicata o amenda de 3.000 lei si s-a dispus masura remedierii deficientelor constatate.

Stațiunea Mamaia: Club Fratelli

Abateri constatate:
– Depozitarea necorespunzatoare a produselor alimentare
A fost aplicata o amenda de 5.000 lei, iar produsele au fost oprite definitiv de la comercializare.

Stațiunea Mamaia: Restaurant La Mama

Abateri constatate:
– Lipsa informatiilor cu privire la ingredientele cu potential alergen din listele meniu.
A fost aplicata o amenda de 5.000 lei si s-a dispus remedierea deficientelor constatate.

Stațiunea Mamaia: Club Eggo

Abateri constatate:
– Produse alimentare fara elemente de caracterizare si identificare, fara a se putea stabili data durabilitatii minimale, conditiile de depozitare si coordonatele producatorului, putand pune in pericol sanatatea consumatorilor (piept curcan, fara elemente de identificare caracterizare, scoici cu miros nespecific, creveti cu miros necorespunzator, oua sparte cu miros de alterat).
A fost aplicata amenda de 10.000 lei si s-a dispus masura de retragere din circuitul consumului uman a produselor.

Stațiunea Mamaia: Terasa „Bunatațuri și plăcinte”

Abateri constatate:
– Utilizarea in prepararea produselor a materiilor prime cu miros necorespunzator, de fermentat
– Produse expirate
– Utilizarea de aluaturi vechi, uscate pe margini
– Produse alimentare fara elemente de caracterizare si identificare, fara a putea stabili data de preparare.
A fost aplicata o amenda 16.500 lei, precum si retragerea produselor din circuitul consumului uman.
A fost dispusa masura opririi temporare a prestarii serviciului de alimentatie publica (servirea preparatelor culinare) pana la remedierea deficientelor constatate.
Pentru nerespectarea conditiilor igienico-sanitare din unitate au fost informate DSVSA Constanta si DSP Constanta.

Stațiunea Mamaia: Terasa Iancu

Abateri constatate:
– Lipsa informatiilor cu privire la cantitatea neta a produselor din meniu
– Lipsa informatiilor ingredientelor alergene folosite
A fost aplicata o amenda de 5.000 lei si s-a dispus masura remedierii deficientelor constatate.

Stațiunea Mamaia: Terasa Casa Românească

Abateri constatate:
– Nerespectarea conditiilor de depozitare pentru sosuri, maioneza si ketch up.
– Produse alimentare fara etichete
A fost aplicat un avertisment si s-a dispus masura remedierii deficientelor constatate.

Stațiunea Mamaia: Restaurant Terasa Țărănească

Abateri constatate:
– Produse alimentare expirate – carnati, smantana
– Produse alimentare fara elemente de caracterizare si identificare, fara a se putea stabili data durabilitatii minimale/data limita de consum, conditiile de depozitare recomandate de producator si coordonatele acestuia, putand pune in pericol sanatatea consumatorilor- mici, carne fiarta si congelata
– Neindicarea ingredientelor cu potential allergen din listele meniu
A fost aplicata o amenda de 10.000 lei, precum si masura retragerii din circuitul consumului uman a produselor gasite cu deficiente.
A fost dispusa masura de oprire temporara a prestarii serviciului de alimentatie publica pana la remedierea deficientelor constatate.

Stațiunea Mamaia: Terasa Il Calcio

Abateri constatate:
– Produse fara elemente de identificare si caracterizare (calamari, sos paste, sos pizza) pentru care nu se putea preciza data durabilitatii minimale/ data limita de consum, conditiile de depozitare si coordonatele operatorului economic.
– Lipsa informarii consumatorilor cu privire la ingredientele cu potential allergen din listele meniu.
A fost aplicata o amenda de 5.000 lei, precum si masura retragerii produselor din circuitul consumului uman.

ANPC recomanda turistilor in aceasta perioada aglomerata de vacanta sa fie atenti atat la calitatea produselor alimentare sau nealimentare achizitonate, cat si la cea a serviciilor. Operatorii economici trebuie sa dea dovada de responsabilitate si sa fie constienti de faptul ca nerespectarea prevederilor legale privind protectia consumatorilor, punerea in pericol a sanatatii sau a vietii acestora, se sanctioneaza conform legii.


Raspandeste cu incredere
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

LĂSAȚI UN MESAJ

Specify Facebook App ID and Secret in Super Socializer > Social Login section in admin panel for Facebook Login to work

Specify LinkedIn Client ID and Secret in Super Socializer > Social Login section in admin panel for LinkedIn Login to work

Specify Google Client ID and Secret in Super Socializer > Social Login section in admin panel for Google Login to work

Specify Vkontakte Application ID and Secret Key in Super Socializer > Social Login section in admin panel for Vkontakte Login to work

Please enter your comment!
Please enter your name here