Acasă Jurnalul Bucurestiului Anchete Cum te fura la Tel(e)kom?!

Cum te fura la Tel(e)kom?!

374
0
DISTRIBUIȚI
Raspandeste cu incredere
  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    1
    Share

Prostii care inca mai cred ca Tel(e)kom este un serviciu de calitate “Made in Germany” ar trebui sa se porteze rapid in alte retele!

Cat despre fatada cu “Made in Germany” ia sa cautam pe harta cine este in spatele fatadei de la Bucuresti!  Surpriza se afla nu departe de UE, undeva prin Orientul Mijlociu, mai precis in Haifa, Israel! O tara ce s-ar vrea si ea in UE! Acolo unde sunt pastrate in siguranta toate datele romanilor! Ce noroc cu Goagle asta, vorba inteleptului si mult prea cinstitului Vanghelie, la fel de prea cinstit precum teodosie spagoveanu si teofanu preacucernicitul.

Sa vedem acum faptele asa cum apar ele relatate pe un forum mare si 100% romanesc:

“Din 2007 de cand sunt client Telekom am inteles un lucru bine: rezolva-ti problemele, singur. Este imposibil sa te intelegi cu operatorii care cel mai probabil au diplome de tractoristi, nu de consultanti.

Pare greu de crezut dar exact asta s-a întâmplat. Am o cartelă de rezervă pe care o incarc doar ca să nu pierd numărul. În timp s-au adunat ceva bănuți. Ieri verific la *100# și primesc informația că astăzi la ora 12:00:00 EET voi pierde numărul și creditul dacă nu reîncarc sau cumpăr valabilitate. Astăzi la ora 08:00 fac o reîncărcare de 3 euro și verific balanța. Și “surprize – surprize” cei 17.02 euro s-au evaporat.

Revoltat sun la 1234 de unde aflu că la ora 01:03 sistemul Telekom “rumeinia” mi-a furat 17.02 euro și că nu se poate face nimic. Numărul nu l-am pierdut, dar banii da.
Numărul va ajunge după această furăciune în rețeaua DIGI. Sunt hotărât mai ales că am în jurul meu mulți care au făcut deja portarea și sunt mulțumiți de alegerea făcută.”

“Dar mi-am omorat timpul si banii, altii sa stau sa gasesc o solutie. Le-am facut reclamatie, sesizare (cum vreti msa-i zic), am stat de vorba cu operatorii, am rezolvat… nimic. Si mai bine ca am rezolvat nimic, ca acum nu mai fac economie la cat vorbesc.”

“Culmea nesimtirii e ca au si optiune de cumparare valabilitate, de banii aia iti mai cumparai vreun an valabilitate.”

Citind polologhia cea noua (comparativ cu cea din 2007) descopar urmatoarele diferente: creditul poate fi retras doar în momentul desființării contului. Creditul îl pierzi odată cu numărul! Uite-asa ti-a pus-o sistemul nemtesc(evreiesc adica)! Nu e prea corect cum procedeaza Tel(e)kom cu creditul pentru ca creditul ar trebui sa ramana valabil si in perioada de gratie, dar este specificat si in pliant.

Solutia intr-o tara civilizata: Un e-mail cu poza la ultimul bon la ANPC şi te sună ei apoi să-ţi dea banii. Vise taica! Astia se misca doar daca au ei “interes”, in rest sunt pe felie cu toti! Asa ca reclamati cat puteti la un moment dat se intampla ceva. Acolo! Candva!

*

Am zis-o si-o mai zic: “Neamtu’ te sparge la rozeta cand nu te astepti!  Iar tu ai stat pana in ultima clipa cu pantalonii in vine, de ce n-ai facut-o ieri?”

Observatie: Clientul Tel(e)kom are deci tot dreptul sa se planga, pentru ca regula introdusa in 2015 este o regula cretina si clar indreptata spre jecmaneala atat de specifica adevaratilor proprietari ai companiei iar romanii sunt prosti ca nu se porteaza toti si inca repede. Regula absurda au adaugat-o cu japca, abuziva da valabila inclusiv pentru clientii vechi care au cumparat cartela in alte conditii decat cele introduse abuziv de noul proprietar al Tel(e)kom, iar in momentul in care primesti “volens-nolens” cate 10 sms-uri de cacat, promotionale adica, pe saptamana de la ei, nu mai stai sa vezi sau citesti tot spam-ul ca sa afli ce au pus la cale.
Plus ca mai exista inca si persoane (de regula mai in varsta) care nici macar nu stiu sa citeasca un SMS, dar sa mai stea si sa-si noteze in calendar ziua in care le  “expira” creditul, ca pana la urma nu e un aliment, odata incarcat pe cartela ar tebui sa ramana acolo pana expira perioada de gratie, cum au si restul operatorilor din Romania.

Dar, trebuie sa recunoastem ca, este o metoda foarte ingenioasa, de a baga mana adanc in buzunarul clientilor, romani.

Telekom nu a fost “neamț” la faza asta si stim de ce asa ca putem sa spunem lejer ca este un pui de țigan deghizat la faza asta și nu voi rata ocazia să îi fac de cacao niciun moment de acum incolo.
Le voi face o vizită în magazin și atât, după aceea intru în primul magazin DIGI. Valabilitate 6 luni cu 0,5 euro și eu stau la hoții ăştia. Urât și lipsit de logică. Pentru mine tel(e)kom = hoţ.

“Pe cartela mea cu o vechime de 9 ani in retea creditul rămâne valabil și în perioada de gratie.
Mie mi-au furat creditul în ultima zi a perioadei de gratie. Mai exact cu 11 ore înainte de termenul limită pe care însuși sistemul telekom mi l-a indicat.
Sunt de acord cu faptul că suntem delăsători în situații de genul ăsta și că ar trebui să luăm atitudine.
Eu asta fac acum. Nu vreau doar să îmi fac un duș cu apă rece spunând aici ce mi s-a întâmplat ci voi încerca să îmi fac dreptate.
Le-am trimis o altă sesizare scrisă și dacă nu se rezolvă îi voi reclama la ANPC.
Sunt câteva comentarii de genul că eu nu am citit sau respectat termenii și condițiile.
Telekom nu le-a respectat, nu eu. Telekom mi-a dat un termen limita și clar și el nu l – a respectat.
Dacă mă gândesc bine se încadrează mai repede la înșelăciune decât la furt.”


ANPC – Serviciul Clienti Tel(e)kom

“Iti pierzi degeaba nervii cu ei, stiu de la mine ca aveam acte dovada si ei o tineau pe a lor.
Am dovada pe e-mail cand am facut reincarcarea, am primit factura pe email, cand trebuia sa imi expire extraoptiunea. Dreptatea/egalitatea e doar pt unii, daca stii fabula lui Alexandrescu- Cainele si catelul, cam asa a fost si la mine.”

*

“Am făcut sesizarea scrisă către telekom și am primit clasicul termen de 30 de zile.
Poate uit între timp și renunț.
Ai ghinion telekom pentru că nu o să renunț.
Mai mult decât atât cât de curând o să fac și reclamația la ANPC. Poate vă vor explica că nu vă puteți bate joc de utilizatori așa după bunul plac și că “erorile” se pot corecta.”

*

“Așa cum am scris mai sus am făcut ulterior și o reclamație la ANPC. Nu știu dacă au percutat singuri sau au fost ajutați de ANPC dar creditul a fost returnat între timp împreună cu scuzele de rigoare.
Nu știu dacă le fac vreun bine sau nu scriind asta dar așa mi se pare corect. Îi încurajez pe această cale pe toți cei care sunt furați sub o formă sau alta de marile companii să își caute dreptatea. Eu am reușit.
Pe mine oricum m-au pierdut de client pentru faptul că în acea zi m-am enervat la culme cu serviciul clienți al telekom “rumeinia”.”

*

“Așa cum am scris mai sus am făcut ulterior și o reclamație la ANPC. Nu știu dacă au percutat singuri sau au fost ajutați de ANPC dar creditul a fost returnat între timp împreună cu scuzele de rigoare.
Nu știu dacă le fac vreun bine sau nu scriind asta dar așa mi se pare corect. Îi încurajez pe această cale pe toți cei care sunt furați sub o formă sau alta de marile companii să își caute dreptatea. Eu am reușit.
Pe mine oricum m-au pierdut de client pentru faptul că în acea zi m-am enervat la culme cu serviciul clienți al telekom “rumeinia”.
Eu scriu asta ca și concluzie pentru subiectul ăsta și 2 utilizatori deviază subiectul spre alta direcție.
Nu există alt topic unde să discutați despre “oferte”?
Este o întrebare retorică. O zi bună tuturor și sper ca acest mesaj să fie ultimul.”

*

“Am patit si eu ceva asemanator, la mine tinea de domeniu SF, dar  dupa o sesizare la ANPC s-a rezolvat.
ANPC a dat un raspuns ciudat, cum ca Telekom nu e raspunzatoare de fostul Cosmote, insa am fost sunat de cineva de la ei si mi-au dat banii inapoi.”

*

Întotdeauna Telekom are nevoie de ajutorl ANPC, nu se descurcă singuri cu clientii. De fapt, ANPC-ul e, mai nou, serviciul lor de relații cu clientul roman.

“Contul tau va fi dezactivat in 5 zile. Acest numar Tel(e)kom Ro si creditul ramas se vor pierde. Reincarca sau cumpara valabilitate si continua sa utilizezi cartela.”

Acesta este sms-ul generic primit de la hoțul telekom!

Concluzie trista: nu se poate face asadar absolut nimic, pentru ca astea sunt conditiile Tel(e)kom, dupa o perioada creditul expira, cartela ramane insa in continuare activa inca o perioada in care mai poti primi cateva apeluri.

Ce spune “operatoarea” (cea care vorbeste aparent romaneste cu un accent insa absolutissim si inconfundabil de … !)

“Cand ai activat cartela prepay ai luat cunostinta de conditii si termene. Daca la ora 1.03 s-a indeplinit termenul perioadei de gratie, banii au fost retrasi automat. Acelasi lucu il patiti la orice operator.”

Sfat practic: daca te afli sau te-ai aflat in situatia descrisa anterior trece-o si pe asta unde alt undeva decat la pierderi ca doar esti roman si d’atia te-ai nascut in Romania sa te fure toti unii mai abitir de cat altii si da-o pur si simplu naibii, nu-ti mai face sange rau inutil. Cat despre astia ca vin acum si motiveaza ca ai luat la cunostinta conditiile si ca asta este, acum trebuie sa suporti consecintele, sa ne lase! Toate contractele astea, toate conditiile si toti termenii, sunt de fapt o japca pe fata iar noi o acceptam ca nu avem incotro si nicidecum pentru ca si consimtim acest lucru.

Daca ai insa bani si timp:

Varianta legala cu decizie finala pierduta de companie in fata instantei supreme? Sunt oare toti la fel de “lasa-ma sa te las” ca simajoritatea: mi-e lene, nu merita, prea mult deranj. Nu ca “niciodata”.
Banii nu sint “pierduti din cauza ta”, de fapt nu sunt deloc pierduti, doar ca nimeni nu a incercat la modul serios sa isi ia inapoi ce-i al lui!

*

Asa sa fie oare?

Mizeria cumpararii valabilitatii doar la jigodiile de la Tel(e)kom exista! Nicaieri altundeva!

Concluzie: ai uitat sa cotizezi (cumperi valabilitate) – ADIO si n-am cuvinte! Ti-au luat banii! Treaba e kosher in viziunea lor!

Asa apare si varianta cu portabilitatea la altii!

Sau trebuie sa reincarci si sa cotizezi concomitent.

Ceea ce se numeste hotie si nu e sanctionata in Romania hotilor si jefuitorilor!

“Neamtul” din Romania ti-o trage pentru ca esti un mare fraier si nu esti si tu neamt in privinta respectului de sine sa i-o tragi si tu lui! In Germania poti sa-ti iei creditul inapoi in orice moment (si fara alte cheltuieli suplimentare cum au incercat unii de s-a ajuns pana la curtea suprema). Ca ti-a expirat cartela, ca nu-ti mai place, ca orice – banii inapoi pina la ultimul cent! Dar in Romania cine sa te apere? Lichelele din parlamentul rusinii? Avocatul poporului? Sa fim seriosi!


Ca fapt divers:

TVR, cu telefoanele tăiate de la Telekom. Oficial TVR: “Atitudine neprietenoasă a Telekom după ce a pierdut o licitație”

Iulia Bunea [email protected]

TVR, cu telefoanele tăiate de la Telekom. Oficial TVR:

UPDATE 2: “Este o atitudine neprietenoasă a Telekom”, a declarat pentru Paginademedia.ro Liviu Nicolescu, director al Studiourilor Centrale TVR. Telekom a pierdut licitația pentru furnizarea serviciilor de telefonie fixă în favoarea Orange. Detalii, în articol.

UPDATE 1: “Este o problemă tehnică temporară. Suntem la zi cu toate plățile către Telekom”, a declarat pentru Paginademedia.ro Stelian Tănase, președintele TVR.

Televiziunea publică a fost deconectată de la rețeaua de telefonie fixă Telekom, au declarat surse din televiziune pentru paginademedia.ro. Telefoanele au fost tăiate în aceste dimineață, deși postul public nu are datorii la operatorul de telefonie. Ce s-a întâmplat?

Situația afectează în special programele difuzate în direct (dezbateri, știri), producții pentru care conexiunea în direct se face prin rețele fixe și nu se poate fi înlocuită cu cea mobilă din rațiuni de infrastructură tehnică. Din informațiile paginademedia.ro, la serviciilor tehnice s-au găsit soluții provizorii pentru evitarea problemei la emisiunile de știri.

Liviu Nicolescu TVR: “Este o atitudine neprietenoasă a Telekom. Sperăm să-și reconsidere atitudinea”

Telekom a mai deconectat telefoanele fixe pentru câteva ore, săptămâna trecută. Astăzi, au fost tăiate din nou, de dimineață și până la ora redactării articolului nu au fost reconectate. Din ce motiv?

Directorul Studiourilor Centrale ale TVR, Liviu Nicolescu, a declarat pentru Paginademedia.ro căm în urma unei licitații, noul furnizor al serviciilor de telefonie fixă din TVR va fi Orange. Prețul este la o treime din cât plătea postul public până acum. Trecerea va fi făcută în aproximativ o lună, “de îndată ce condițiile tehnice vor fi îndeplinite”.

În perioada de tranziție, Telekom asigura în continuare serviciile, pe baza unor comenzi de prestări servicii.

Liviu Nicolescu, pentru Paginademedia.ro:

“Vă confirm că plățile sunt la zi. Telekom a pierdut licitația pentru contractul următor și se pare că nu mai au răbdare până trecem la noul contractor și se manifestă în acest fel.

Noi sperăm ca Telekom să-și revizuiască atitudinea față de Televiziunea Română și să-și reconsidere poziția față de TVR.”

Potrivit lui Liviu Nicolescu, Telekom a prestat servicii până la trecerea la noul operator în baza unei comenzi și că, săptămâna trecută, a mai existat o întrerupere săptămâna trecută, dar pentru doar câteva ore.

Nicolescu a precizat că TVR dorește să-și păstreze sistemul de numerotare a telefoanelor,

“Noi dorim să ne păstrăm numerele actuale, să le portăm pe cele existente. Și aici, Telekom spune că nu va permite trecerea către Orange”, a precizat Nicolescu.

“Este o atitudine neprietenoasă a Telekom, în condițiile în care TVR este un client de zeci de ani al Romtelecom și în care vormbim de o instituție strategică.”

Nicolescu a adăugat că o altă licitație din TVR, pentru Voice Over IP, a fost câștigată de Telekom, dar că acolo există o contestație din partea unui alt operator participant la licitație.

Autor: Iulia Bunea [email protected]

Tineti minte:

Evreii nu stiu sa piarda cand e vorba de bani/afaceri/ghesefturi!

*

Protectia consumerului: APC-ul lui Costel doarme-n bocancei visand la luna si asteptand cuminte nuiaua de la Mos Nicolae sau pe Mos Gerila. El, crema cremelor adica, in materie de protectia “consumerismului” in Romania se ocupa si el doar de micile rahaturi, de nimic concret insa, ca important este sa-i apara fata la TV, pe toate posturile, si sa-l vada nevasta si copiii cat ii de dastept si de mumos! Am zis-o! Celelalte zici ca nici nu exista, ANPCPPS – vax, insa la capitolul studii stau bine da nu se iau d’aia da’s “ai nostri” asa ca d-aia ii jale in asta tara! Ca-s prea multe lichele


Raspandeste cu incredere
  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    1
    Share

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here