Acasă Jurnalul Bucurestiului Pentru femei Elite Business Women: Oportunitățile fructificate într-o criză, noul pariu al antreprenorilor din...

Elite Business Women: Oportunitățile fructificate într-o criză, noul pariu al antreprenorilor din România

658
0
DISTRIBUIȚI
Raspandeste cu incredere
  • 18
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    18
    Shares

Elite Business Women (https://elitewomen.org), comunitatea femeilor antreprenor din România relevă tendințe utile care vor evidenția mediul de afaceri autohton, informații care vor fi prezentate pe larg în cadrul evenimentelor de toamnă – Perspective pentru Afaceri în 2019, Elite Business Club București.

Tendințele de promovare în mediul online din România vs. alte țări

Bianca Tudor vorbește despre nivelul de profesionalism adoptat de către companiile din afară, în cadrul departamentelor de comunicare dar și despre faptul că social media este deja parte din viața noastră, iar structurile de marketing ale instrumentelor online oferă acreditări, se implică activ în domeniu prin evenimentele gratuite susținute de specialiști.

„Este și rândul mediului de afaceri din România să evolueze la aceste standarde și să înțeleagă că business-ului viitorului este strâns legat de internet și de cum reușesc antreprenorii să se promoveze în acest mediu. În același timp, tot mai multe companii românești au înțeles deja necesitatea prezenței în online și sunt în căutarea de tineri calificați care să gestioneze strategia de promovare a companiei în Social Media. Proiectul educațional Media KIT pentru IMM-uri by ELITE este inițiat în contextul în care 56,3% dintre români au acces la Internet, Facebook a depășit 9,6 milioane de utilizatori în România, iar promovarea în mediul online a devenit un “must-have” pentru orice companie”, declară Bianca Tudor, Președinte Elite Business Women.

Experiențe utile. Ce vor învăța companiile românești? Cât vor aplica?

  1. Managementul oportunităților, deschiderea către noi piețe

Ioana Arsenie atrage atenția asupra dezvoltării, implementării a unei strategii financiare integrată în strategia de business care face diferența în termeni de profitabilitate și sustenabilitate. Strategia financiară este un câștig pentru antreprenorii care vor să investească pe termen lung și sănătos în afaceri.

„Este esențială o permanentă conectare cu piața și clientul, inovare continuă și agilitate, cu atenție către cifre. Oportunitățile într-o perioadă de creștere, dar și în criza economică sunt identificate, iar cei care fac acest lucru rapid și implementează corect din punct de vedere financiar sunt marii câștigători”, explică Ioana Arsenie, Trusted Advisor și speaker Perspective pentru Afaceri în 2019, Elite Business Club București.

  1. Energia echipelor, “noul suflu” al resurselor umane

Darko Cvetkovic înlocuiește termenul de managementul timpului cu cel de managementul energiei și pune în lumină ideea de libertate cu productivitatea și eficientizarea sarcinilor.

„Din punctul meu de vedere, oamenii din companii care ajung să aibă un randament scăzut derivă dintr-o lipsă de energie și mai puțin din eficientizarea activității de zi cu zi”, spune Darko Cvetkovic, International NLP Trainer și speaker Perspective pentru Afaceri în 2019, Elite Business Club București.

  1. Experiența clientului digital, relevantă prin personalizare

Doina Vilceanu aduce în discuție subiectul de a fideliza clienții, care trebuie văzut ca pe un prim pas din strategia de digital și subliniază că digitalizarea vânzărilor înseamnă să oferi niște beneficii clare și potrivite clientului, de la un conținut mai pertinent, fie el text sau video, până la a investi eforturi în a crea și dezvolta comunități active în jurul experienței online.

„Luând în considerație că sub 10% din afecerile din România au o componentă de eCommerce, iar la nivel global vânzările online câștigă tot mai mult teren în fața retailului tradițional, acest trend ar trebui urmat și de companiile autohtone. Omni-Channel Retail este viitorul oricărei companii care vrea să prospere în era digitală”, Doina Vilceanu, Business Development Manager ContentSpeed și speaker Perspective pentru Afaceri în 2019, Elite Business Club București.

  1. Reinventarea, cuvântul de aur din companii

Rodica Obancea sesizează o creștere a proiectelor din companii cu scopul de a schimba perspectiva din care oamenii muncesc și îndeplinesc obiectivele de business: prin reconsiderarea, reinventarea, regândirea, repoziționarea modului de a munci și aborda performanța și de a crea medii de lucru sănătoase.

„Din postura de coach, antrenez manageri care doresc să schimbe acele rezultate din companii  pe care nimeni nu le dorește de fapt: presiune, toxicitate, angajament și motivație scăzută pentru muncă, performanță medie, loialitate scăzută față de organizație. Cred că suntem în faza “early adopters” pentru sănătatea organizațională. Dacă antreprenorii, conducătorii și managerii vor lua în considerare acest aspect al creării unor medii de lucru care favorizează autonomia oamenilor, a unor culturi organizaționale sănătoase, vor atinge rezultatele dorite în moduri noi, cu satisfacție și angajament înalt”, explică Rodica Obancea, Master Certified Coach și speaker Perspective pentru Afaceri în 2019, Elite Business Club București.

Evenimentul va avea loc în data de 19 octombrie 2018, începând cu ora 09.30 la Commons, Piața Unirii, București. Înscrierile se realizează prin mail la adresa [email protected]

Seria de evenimente va continua și în alte orașe din țară precum Timișoara (27 septembrie), Cluj-Napoca (1 octombrie), Sibiu (31 octombrie), Lisabona (16 noiembrie).

Partener principal eveniment Elite Business Club București: ANSWEAR.ro

Cu sprijinul: Bucurisme, Optiprint, System Innovation Romania, Ateliere Delta, Tucano Coffee, Bistro Dorobanți, Casa de Flori, Peitho PR.

Despre Elite Business Women

Elite Business Women a pornit ca un mic grup de femei care discutau în mediul online despre importanţa antreprenoriatului feminin în societatea modernă, iar în câţiva ani această idee s-a transformat în cea mai mare companie de educaţie antreprenorială feminină din România. Întreaga strategie a fost pusă la punct de Bianca Tudor, care, la 22 de ani, şi-a descoperit aptitudinile manageriale în proiecte internaţionale şi a dorit să dea o voce puternică, încredere şi curaj, şi altor femei care au abilităţi antreprenoriale şi vor să pătrundă în lumea afacerilor.

 

 


Raspandeste cu incredere
  • 18
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    18
    Shares

LĂSAȚI UN MESAJ

Specify Facebook App ID and Secret in Super Socializer > Social Login section in admin panel for Facebook Login to work

Specify LinkedIn Client ID and Secret in Super Socializer > Social Login section in admin panel for LinkedIn Login to work

Specify Google Client ID and Secret in Super Socializer > Social Login section in admin panel for Google Login to work

Specify Vkontakte Application ID and Secret Key in Super Socializer > Social Login section in admin panel for Vkontakte Login to work

Please enter your comment!
Please enter your name here