Acasă Uncategorized Revista Biz: Gerovital- campionul celor mai puternice branduri româneşti în 2019, in...

Revista Biz: Gerovital- campionul celor mai puternice branduri româneşti în 2019, in clasamentul Unlock Market Research

183
0
DISTRIBUIȚI
Raspandeste cu incredere
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Gerovital este campionul celor mai puternice branduri româneşti în 2019, urmat de Borsec și Dorna. În fruntea clasamentului realizat de Unlock Market Research pentru revista Biz se situează și Arctic, Dero, Aqua Carpatica, Farmec, Dacia, eMAG și Elmiplant.

Ajunsă la a zecea ediţie, conferința BrandRo, organizată de Revista Biz, a prezentat în exclusivitate rezultatele studiului din acest an.

 

Studiul măsoară puterea mărcilor românești din perspectiva investiției de încredere și afectivitate care le este acordată de către consumatori fără a lua calcul indici financiari și comerciali.

Studiul are la bază 1.000 de interviuri online și este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărțire pe sex și vârstă a populației între 18 și 55 de ani.

Green blank hardcover book clipping path (at ALL sizes)

Performanța mărcilor românești este măsurată în baza a trei indicatori: importanța mărcii, gradul de utilizare și notorietatea ei. Importanța unei mărci pentru consumator a fost măsurată cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling) și toate analizele au fost realizate la nivel de categorie, în total având 10 categorii de produse.

Respondenții au realizat alegeri între calupuri de mărci, respectiv au ales care este cea mai importantă și cea mai puțin importantă marcă pentru ei. Aceștia au făcut alegeri multiple între combinații unice de mărci. În urma acestor alegeri a fost calculat un indice de preferință pentru fiecare marcă, iar acesta a fost ulterior analizat împreună cu indicele de importanță al fiecărei categorii în parte, obținându-se astfel topul final.

Studiul integral se regăsește în suplimentul editorial “100 cele mai puternice branduri românești”, disponibil în ediție tipărită. Costul de achiziție este 50 lei (TVA inclus) pentru varianta electronică și 75 lei (TVA inclus) varianta fizică. Proiectul se poate comanda aici

Metodologie

Topul celor mai puternice 100 de branduri românești măsoară puterea mărcilor româneşti din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către consumatori, fără a lua în calcul indici financiari și comerciali.

Studiul are la bază 1.000 de interviuri online și este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărţire pe sex și vârstă a populaţiei între 18 şi 55 de ani.

Performanţa mărcilor româneşti este măsurată în baza a trei indicatori: importanța mărcii, gradul de utilizare și notorietatea ei. Importanţa unei mărci pentru consumator a fost măsurată cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling) și toate analizele, au fost realizate la nivel de categorie, în total având 10 categorii de produse.

*****

 

 Despre Biz Agency

Businessul Biz Agency înglobează revista Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Storymakers – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.

Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.

Biz Market View: Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.

Biz Events: Divizia organizează anual zeci de conferințe de business și evenimente corporate sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă.

Revista Biz: Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.

Biz Storymakers: Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare ale Biz Agency.

 

Despre Unlock Market Research

Unlock este o companie de consumer know-how și cercetare de piață cu capital 100% românesc, înființată în 2008. Unlock este specializată în studii de strategie de brand și marketing cultural, centrate pe descoperirea de insighturi despre oameni, categorii și branduri care să contribuie la creșterea clienților pentru care lucrează. Calitatea proiectelor companiei a dus la recunoașterea acesteia dincolo de România, Unlock coordonând în prezent cercetări internaționale, nu doar locale. Unlock este frecvent numit ca partener strategic în numeroase cazuri de Effie, cei mai mulți dintre clienții săi fiind de altfel și premiați. La sfârșitul anului 2014 Unlock a trecut printr‑un proces de repoziționare și schimbare de logo, transformându-se în agenție de consumer know-how integrat (cercetare de piață, data mining, poziționare de brand, insight generation, consumer trends & innovation).

 


Raspandeste cu incredere
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

LĂSAȚI UN MESAJ

Specify Facebook App ID and Secret in Super Socializer > Social Login section in admin panel for Facebook Login to work

Specify LinkedIn Client ID and Secret in Super Socializer > Social Login section in admin panel for LinkedIn Login to work

Specify Google Client ID and Secret in Super Socializer > Social Login section in admin panel for Google Login to work

Specify Vkontakte Application ID and Secret Key in Super Socializer > Social Login section in admin panel for Vkontakte Login to work

Please enter your comment!
Please enter your name here